Direktlänk till inlägg 19 juli 2007

19 juli, torsdag. Kusinfest i helgen

Av nonstop - 19 juli 2007 16:33

Jag får skylla mig själv..


Jag har vetat i snart en vecka att jag ska till Ludvika på kusinfest den här helgen.. Tror ni jag bokade biljetter i tid då? Nej! Jag har dragit ut på att ringa min kusin för att höra vilken hemresa som skulle passa bäst, vilket gjorde att bussen var fullbokade imorgon. *suck* Men jag har ju bara mig själv att skylla. Nu fick jag boka tåg istället vilket gjorde att det blev 20 kr dyrare och tar 45 min. längre tid. *blundar och känner irritationen* Hur svårt kan det vara att bara ringa och fråga i tid? Det här är så typiskt mig! Lär dig!


Veckan har gått jättefort.. ändå tycker jag inte jag har gjort så mycket. Ïgår var jag med Martina i centrum och letade shorts till henne. Åkte sen till Farsta och fikad med Jessica när hon slutade. På kvällen var jag hem till Carro och Annika och tittade på film.


I tisdags var det soligt och fint på förmiddagen, så då höll jag mestadels till på balkongen. Pappa ville sedan ha sällskap till centrum för att handla. När vi skulle gå hem därifrån spöregnade det. Typiskt sommarregn, men vid helt fel tillfälle. Vi gick så fort vi kunde hem, men vad ändå genomblöta när vi kom hem. Det var bara hänga kläderna på tvättställningen och torka av sig med handduk.  


På måndagen följde jag med Carro och Annika till Farsta.. ganska mysigt att åka cab när det sol och varmt. Om man inte åker för fort det vill säga.. då blåser man nästan bort.. :)


Söndagen var jag och pappa till graven, Länna och sen till Tyresta och gick runt.
På kvällen såg jag, Jessica, Daniel och Jenny Harry Potter och Fenixorden på Heron. Bra!


Lördagen var solig och fin. Då åkte jag med Jessica, Daniel + Jenny till Solna för de ville provköra 2 BMW som dom funderar på att köpa och sen åkte vi ut på djurgården och fikade/lunchade i solen vid vattnet. Jätteskönt!
På kvällen tittade vi på film hos dom också.


Framme i Ludvika vid 17.30 imorgon och då ska John hämta mig. På lördag gäller det :) Hoppas vi ska grilla och att det blir bra väder. Ska bli kul att träffa alla kusiner igen. 


Har börjat sakna massa människor.. Ni vet vilka ni är!

Kram på alla jag känner 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nonstop - 3 januari 2013 18:28

Nytt år. Nya möjligheter. Det är väl så man brukar säga?!   Vad ska man satsa på att lyckas med i år då tro? Förra året lyckades jag med Tolkauktorisationen. Svårt att toppa det liksom! Idag är kanske inte bästa dagen att ta sånna beslut....

Av nonstop - 23 december 2012 22:00

Sitter i soffan hos Malin, Magnus och Ida i Ludvika och undrar hur mycket godis vi ska lämna till imorgon. Det är som svårt att sluta äta när man har börjat :)   Kom hit igår. Åker till pappa på juldagen. Vill stoppa tiden redan!Ett par dar här o...

Av nonstop - 26 november 2012 10:55

Idag är det mammas födelsedag.. Jag saknar henne såååå jääääkla mycket! Ska tända massa ljus för henne ikväll! Förra lördagen hade vi uppvisning på 20-talsfesten. Det gick bra och var väldigt uppskattat! Jag var lite halvnojjig innan omvad hag/...

Av nonstop - 7 november 2012 16:11

Var tar tiden vägen? När har den tänkt ta semester? Stanna upp en stund liksom? Här rullar det på!   Känns som jag har ett ganska inrutat liv just nu.. iofs gillar jag struktur och planering! Dom senaste veckorna har sett ut i princip såhär...

Av nonstop - 14 oktober 2012 20:44

Nu är vi på väg hem från Arlanda. Det var geymt jobbigt att kliva ut i ett 8 gradigt regnugt Sverige när man haft 27 grader och sol i en vecka. Men vissa saker är trevligt att komma hem till. Knäckebröd. Johan. Och att få slänga papper i toan uppskat...

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards