Alla inlägg den 8 augusti 2006

Av nonstop - 8 augusti 2006 00:13

PackångestEfter frukosten, på balkongen i solskenet, bestämde jag mig för att sätta igång med det som måste göras. Packa.Det tog ungefär en och en halv timme att gå igenom och packa om 'de saker jag tog hem från Västanvik', så att det blev 'de saker jag ska ha med till Härnösand'.När det var klart gjorde jag lunch som jag också åt på balkongen. Soligt och minst 30 grader mot väggen :)Sen var det dags att börja packa kläder. *suck*Det jobbiga är:- Jag hatar att packa- Jag är inge bra på att packa- Jag måste packa till London och Härnösand på samma gång- Jag packar alltid för mycketDet lät på Carro som att hon bara skulle ha en ryggsäck med sig till London. Undra vad de andra ska packa i..?!Jag ska prova om jag får plats i en ryggsäck, men om jag känner mig rätt så slutar det i en lagom stor resväska med hjul.Måste skärpa mig.Förstår inte hur killar klarar sig på handbagage en vecka utomlands..Har i alla fall börjat dela upp det i högar: London, Härnösand och Resten som pappa ska ta med upp senare.Var till stan och träffade Martina S en sväng. Var länge sen nu. Vi kollade i affärer och åt tillsammans.När jag sen kom hem igen fortsatte packandet.Nu har jag kommit ganska långt! :)Har dock kommit på massa andra saker som också måste göras och kollas och fixas. Det var nog tur att jag började med det här idag.. annars skulle jag aldrig hinna klart till torsdag.I en av mina pack-pauser ringde Emmelie. Trevligt!Har snackat med henne i typ 1 timme, så nu orkar jag inte återgå till packandet och fixandet. Nu blir det sängen istället!Kram kram

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards