Alla inlägg den 6 augusti 2006

Av nonstop - 6 augusti 2006 00:14

HuvudvärkVaknade av ett konstigt ljud. Förstod sedan att det var 'den där Martin' (se tidigare inlägg) som drack vatten ur sin 'hightec'-flaska som lät som en ångvält. Svårt att somna om.Efter en halvtimme gav jag till känna att jag också var vaken genom att säga "God morgon.." "Ja, morgon är det ialllafall..", fick jag då till svar på knarrig göteborgska.Han mådde mycket värre än vad jag gjorde. Själv hade jag bara lite ont i huvudet och kände mig seg. Martin hämtade snart Resorb och huvudvärkstablett *fniss*Hur mås det idag då?, frågade Magnus när han kom upp.Ja.. man mår som man förtjänar", svarade Martin då med ett leende på läpparna.Vi bestämde oss ganska snabbt för pizza-brunch, vilket var himla gott.Killarna åkte sedan med Magnus kompis Kalle och hämtade bilarna i Smedjebacken. Jag och Malin tog då cyklarna och drog till Hällarna. Solade och badade till fyra.Lagom till fem kom Magnus och hämtade oss. Åkte då upp till (moster) Eva och Totte som bjudit oss och Pappa och Agneta på middag.Efter den grillade varmrätten fick vi fika med tårta. Och jag fick paket av fam. Myhre.4 st. bruna bordstabletter och 2 ljusstakar + vas på fat. Fint!Nu har vi sett Wallander Täckmanteln på hyr-dvd. Inte min typ av film.. Ganska seg om jag får säga vad jag tycker.Kanske hinner titta på Las Vegas innan jag somnar.God natt!Jag har precis öppnat mina paket efter middagen

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards