Alla inlägg den 4 augusti 2006

Av nonstop - 4 augusti 2006 00:40

Födelsedagsmiddag nr. 3Åkte tåget från centralen vid halv tolv. Var tvungen att byta i Västerås.. Det kunde ha gått åt hel*ete. Jag klev nämligen av tåget utan min resväska, klev på det andra tåget som redan stod inne på andra sidan plattformen. När jag hade satt mig såg jag en tant som lade upp en väska på hyllan och började då fundera var min väska hade tagit vägen. *panik* Den var kvar i tåget som skulle fortsätta mot Göteborg. Jag sprang av, in i det andra tåget, tog väskan och sprang ut igen. *pinsamt* Senil vid 23 års ålder *suck*Hoppade på Ludvika-tåget men hade fortfarande hjärtat i halsgropen.. Hade lugnat ner mig lagom till vi började åka en kvart senare. Tur att jag hann hämta den!Väl framme i Ludvika hämtade pappa mig vid stationen. Lunchade hos (faster) Inga-lill och Bengt. Gjorde oss sedan i ordning och åkte upp till Hytta, hus med stor tomt som min kusin tog över efter farmor och farfar.De var nere vid sjön när vi kom dit, så vi gick ner och satte oss på bryggan.Pappa och (kusin) Trille badade medan vi andra tittade på. De påstod att det var 22 grader i vattnet.. men mina fötter trodde inte riktigt på det.Senare på kvällen kom (kusin) John och Ulrika. Och senare även (kusin) Jens, Anna och Felix.Vi grillade kött och satt i trädgården och åt vid det hemmagjorda långbordet. Fikade och åt tårta inne senare.Trevlig kväll med många skratt!Jag och Lukas på bryggan i HyttaGrillning med släkten

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards