Alla inlägg den 3 augusti 2006

Av nonstop - 3 augusti 2006 23:47

HemlagatBestämde mig igår för att gå upp tidigt och åka och handla innan jag börja jobba. Hade ställt klockan på 8.20 men så länge fick man ju inte sova.. Cissi ringde nämligen 5.50 och skrek Grattis! i örat på mig. Trevligt att bli uppvaktad.. men inte tidigt på morgonen..!Svårt att somna igen.. låg mest och vred mig och funderade på vad klockan var. Gick inte upp förrän 8.20 ändå. *gäsp*Åt lite och cyklade sen till centrum. Handlade allting inför kvällens middag och fika. Forslade sedan hem det med cykelns hjälp.Jobbade 11-15. Köpte en flaska vin och var hemma till 15.30 Kände mig redan stressad och satte därmed igång direkt. Tårta. När den var klar gjorde jag sallad. Sen var det dags att göra paj. Aldrig gjort paj själv tidigare. Men det gick väldigt bra.Gästerna var hitbjudna till 18, men jag ringde och bad om en extra halvtimme. Lagom till 18.30 när Martina, Jessica och Daniel kom var maten klar och jag var nyduschad och påklädd.Jenny kom lite senare, direkt efter jobbet.Alltså Tacopaj och sallad till middag och fika med tårta till efterrätt. Trevligt och Gott!Nu har jag precis diskat färdigt.. *pust*Dags att packa inför morgondagen.. sen lägga sig.Oj, känns som det låter som jag haft en hemsk födelsedag.. det har jag inte! Den har varit väldigt trevlig!Många har ringt , sms:at och msn:at och sagt grattis.. och jag har haft en mycket trevlig kväll med mina kompisar.Allt är frid och fröjd..! Förutom att jag inte har packat inför imorgon :(Natti natti!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards