Direktlänk till inlägg 10 maj 2006

10 maj, onsdag. Snart OC på 5:an

Av nonstop - 10 maj 2006 20:14

Pollenallergi + ont i halsenFy fan vilken jobbig dag det har varit idag. Jag gick upp och gick till skolan som vanligt för att jag skulle redovisa. Jag fick för mig att vi skulle redovisa direkt på morgonen och att jag därefter kunde gå hem och lägga mig, eftersom jag hade jätteont i halsen + förkylning (tror jag) och pollenallergi. Men inte!Redovisningen var ju efter lunch.. vilket betydde att jag fick härda ut hela dagen.Vi slutade i alla fall lite tidigare än vi brukar.. då gick jag hem och föröskte sova lite.. vilket inte gick så bra eftersom jag knappt kunde andas. Vid 16 gav jag upp och gick ut till Josse en stund. Hon låg på en filt på baksidan och halvsov. Fick sedan skjuts (av Britta :) ) in till Apoteket så jag kunde köpa mig lite allergipiller och näsdukar. Hatar att vara snuvig och behöva snyta mig hela tiden.. Stackars näsan också :(Imorgon ska vi hålla ett 5 min. faktaföredrag (på svenska) i Samilsdalskolans aula, men jag tror inte att jag ska till skolan imorgon.. funderar på att vara hemma och vila upp rösten. Har föresten ingen idé vad man skulle kunna prata om i så fall heller.Nu är det snart OC! :)Jim lovat att jag får låna hans axel å luta mig mot.. vi får väl se om han kan slita sig från pokerspelandet.Bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nonstop - 3 januari 2013 18:28

Nytt år. Nya möjligheter. Det är väl så man brukar säga?!   Vad ska man satsa på att lyckas med i år då tro? Förra året lyckades jag med Tolkauktorisationen. Svårt att toppa det liksom! Idag är kanske inte bästa dagen att ta sånna beslut....

Av nonstop - 23 december 2012 22:00

Sitter i soffan hos Malin, Magnus och Ida i Ludvika och undrar hur mycket godis vi ska lämna till imorgon. Det är som svårt att sluta äta när man har börjat :)   Kom hit igår. Åker till pappa på juldagen. Vill stoppa tiden redan!Ett par dar här o...

Av nonstop - 26 november 2012 10:55

Idag är det mammas födelsedag.. Jag saknar henne såååå jääääkla mycket! Ska tända massa ljus för henne ikväll! Förra lördagen hade vi uppvisning på 20-talsfesten. Det gick bra och var väldigt uppskattat! Jag var lite halvnojjig innan omvad hag/...

Av nonstop - 7 november 2012 16:11

Var tar tiden vägen? När har den tänkt ta semester? Stanna upp en stund liksom? Här rullar det på!   Känns som jag har ett ganska inrutat liv just nu.. iofs gillar jag struktur och planering! Dom senaste veckorna har sett ut i princip såhär...

Av nonstop - 14 oktober 2012 20:44

Nu är vi på väg hem från Arlanda. Det var geymt jobbigt att kliva ut i ett 8 gradigt regnugt Sverige när man haft 27 grader och sol i en vecka. Men vissa saker är trevligt att komma hem till. Knäckebröd. Johan. Och att få slänga papper i toan uppskat...

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards