Alla inlägg den 19 april 2009

Av nonstop - 19 april 2009 23:27

Långweekend


Sitter i vardagsrummet hos Malin och Magnus. Dom har gått och lagt sig och måste gå upp tidigt imorgon bitti för att jobba. Jag tänker sova till jag vaknar. Ska bli skönt!


Det är alltid lika härligt att vara i Ludvika. Men den här gången har sett väldigt annorlunda ut om man jämför hur det brukar vara. Jag var nämligen och hälsade på hos T i Gräsberg igår. Hon fyllde 40 och bjöd på fika. I kväll passade jag på att hälsa på hos L & A i Övre Burens. Mycket trevligt!


Igår firade vi Malin som fyllde i fredags. Hon fick presentkort på äventyrsbad, handledsvärmare och lilla modellen av röda DKNY parfymen av mig. Mycket andra fina presenter också.

Grattis grattis!         


Innan jag avslutar måste jag ju berätta *stolt* att jag och Åsa var till Karlslund i fredags efter jobbet och joggade runt 5km spåret. Mycket nöjd att jag orkade runt. Det tog 40 min. Vi ska försöka göra det några gånger till innan det är dags för Vårruset. Undra om vi kan bättra på tiden lite så småning om!?


God natt!



Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards