Alla inlägg den 9 maj 2006

Av nonstop - 9 maj 2006 22:17

forts. 9 majNär jag hade gjort iordning en tallrik vindruvor gick jag ut till Julia och Josse på baksidan.. de låg på gräset och solen sken på dem genom björkarna.Jag som inte tänker på att jag är superallergisk lägger mig också där och solar. Killarna låg rakt i solgasset.. antagligen för att bättra på den fina röda färgen de fick igår.. :)När vi börja blir hungriga gick vi in och gjorde mat.Sedan var det 'samkväm' ute vid matsalen med eleverna som söker hit till första året. Lekarna hade redan kört igång när vi kom dit vid 19, men det gjorde inte mig så mycket.. skönt att slippa leka!Fick fika inne i Röda Havet och när vi tröttnade gick vi hemåt igen.Josefin kom då på den brillianta iden att vi skulle titta på våra ansökningsvideos som vi fick tillbaka igår.Ville se Josses.. men självklart inte min. det gick dom inte med på. Så vi tittade först på Josses och sen på min. Pinsamt!Det kliar som 17 i ögonen och jag börjar få ont i halsen.. men jag måste redovisa imorgon så jag måste till skolan.Synd att jag inte har allergi-nässpray.. Natti!!

Av nonstop - 9 maj 2006 14:52

Minst 26 grader varmtLugn dag i skolan. På förmiddagen var det redovisning. Min grupp var inte riktigt färdiga så vi skulle få redovisa imorgon *puh*Den arndra gruppen redovisade om Zorn.Nu har vi haft friskvård.. det betyder att man ska röra på sig på något vis i typ 2 timmar.Vi kom just tillbaka från stranden. Började gå vår planerade väg till Västanviks by.. men kom inte ås långt. När vi kom ner till stranden fastnade vi på en bänk i solskenet. Där satt vi säkert i en och en halv timme.. om inte mer. Jätteskönt! Det fläktade lite så jag är lite rädd att vi har bränt oss.. svårt att känna hur varmt det är om det svalkar.Nu ska jag gå hem, äta vindruvor och slöa en stund!HörsJag och Annette solar vid stranden

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards