Alla inlägg den 8 januari 2012

Av nonstop - 8 januari 2012 12:46


Igår gjorde jag något nervöst, svårt, roligt, svettigt och rätt cooolt! Jag tolkade första avsnittet av Gladiatorerna live på webben, samtidigt som programmet sändes på tv4. Hela säsongen kommer att tolkas och man kan se det på www.tv4.se/tv4tolken kl. 20 på lördagar.


Jag och Cissi var grymt nervösa med tanke på att det går så jävla snabbt. Två kommentatorer som pratar i mun på varandra under tävlingsmomenten, programledaren Gry  som också är rapp i sina intervjuer med Utmanarna.. Jisses vilken fart!   Men det gick bra!

 

Karin tolkade reklamen, och hon gjorde det skitbra! 


Jag bjuder på en fjantbild på oss, tagen precis före sändning:

 

Cissi: "3.. 2.. 1.. Kör!"

Jag: "Gladiator, redo?!"


Det är fullt upp med jobb till veckan. Den här veckan har ändå varit ganska lugn. Men nu är det dags att kavla upp ärmarna igen!


Idag har jag pluggat sen jag gick upp. Eller ja.. i olika omgångar i alla fall. Det är bara en månad kvar till det är dags liksom. Hur f a n ska det gå till?!? Jag vill verkligen klara provet!

Förutom matpauserna ska jag ta en paus ikväll och sticka och träna. Jag ska få provträna Combat på nJoy. Jag tränade det jämt när jag bodde i Stockholm. Tyckte det var roligaste passet ever! Det finns tyvärr itne på Friskis, så jag är tvungen att vara lite 'otrogen'. Hoppas det blir roligt!


Klart slut för den här gången..

 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards