Alla inlägg den 3 maj 2011

Av nonstop - 3 maj 2011 22:46


Äntligen har vi grillat!

Jag trodde vi skulle hinna grilla när jag var i Stockholm förra helgen, men så blev det inte. Men det är lite tradition att ha grillpremiär på Valborg.



  Gänget kom hem till mig vi grillade ute i trädgården. Man hade ju givetvis hoppats på varmt och härligt väder, men det fick vi inte. Det blev det vanliga valborgsvädret men snålblåst och bara för-syns-skull sol. Men vi hade trevligt ändå. Senare kom även Å&P och då drog vi igång med sällskapsspel.

Vi hade funderinga på att gå in till Slottet och titta på brasan och fyrverkerier och sen kanske gå på krogen, men så vart det inte. Vi kunde inte slita oss från spel och bridgeblandningen hemma ;)


På söndag blev det utflykkt till Kilsbergen och Nora. Tog med mig kameran för säkerhets skull.

   

   


En riktigt nice helg!


 


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards