Alla inlägg den 15 februari 2011

Av nonstop - 15 februari 2011 14:04


Det är tungt idag.. Ingen bra dag. Vaknade tidigt och kunde inte somna om. Låg och grubblade på allt och inget. Känt mig ledsen och bedrövlig. Saknat mamma mer än vanligt.

Varför mår man så här vissa dagar?

Usch.. jag längtar till en bättre dag!

Det kanske blir bättre redan ikväll. Jag ska hänga med till Brunnsparken och dansa. Känner egentligen inte för det. Vill bara krypa under täcket och vara för mig själv.. men det mår jag ju knappast bättre av. Blir troligtvis roligt när man väl kommer dit! Blender ska spela.. och dom är tydligen "The Shit"!


Igår hade vi andra lektionen i Lindy för den här terminen. Det blev en toppenlektion. Jag fick höra att jag härmed kommer bli kallad Bouncet Hellström. Jaha!? :) Jag tar det som en komplimang!


  



Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards