Alla inlägg den 18 januari 2011

Av nonstop - 18 januari 2011 16:05


Igår var andra gången jag och Björn tränade hopp och kast med Peter och Frida. Superkul verkligen! Ett par stora inte så snygga blåmärken har jag.. men det kan det vara värt :)

Vi har övat själv ibland tidigare, men nu har vi kommit rätt långt, när dom kan hjälpa till med olika tekniker och också passa, så att jag inte ramlar i backen.

Lindy Flip (The Frankie) är det vi har tränat mest på. Och snart sitter den!


Till helgen är det Ludvika som gäller. T & H ska gifta sig och jag är fotograf. Lite nervös måste jag säga, men det ska bli superkul!

Jag har ju köpt blixten till kameran nu, laddat massa batterier, tömt minneskorten och funderat ut vilka objektiv jag ska ha med mig!

Klänning har jag hittat också. En gråsilvrig fin som är v-ringade upptill, skuren i midjan och lite "puffig" nertill. Blir bra med ett par mörka strumpbyxor tror jag!


  

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards