Alla inlägg den 17 december 2010

Av nonstop - 17 december 2010 17:29

Rubriken har ingenting med inlägget att göra


Det kom mycket folk till A-huset igår!

 

Jag vet inte hur mycket pengar som samlades in till Musikhjälpen, men dansgolvet var fullt oavsett om det spelades Lindymusik, Salsamusik eller Tango, så vi lär ha varit rätt många!


Jag har beredskap i helgen.. Känner mig alltid lite nervsjuk (som en viss J skulle ha uttryckt det). Men det är det ju ingen idé att vara. Piper det så piper det! Står jag i duschen får dom väl vänta till jag har torkat mig och fått på mig kläderna! Sover jag får dom väl ta att jag låter som en kråka :)

Jag hoppas det blir lugnt på nätterna iaf! Sist jag hade beredskap fick jag sitta på akuten i 3h mitt i natten. Det var ingen höjdare. Ikväll skulle jag dock gärna vara med på spelkvällen som Maria har bjudit in till. Och imorgon ska jag och Em julshoppa lite förhoppningsvis. På söndag vill jag inte heller jobba. Hoppas verkligen jag slipper! :)


Var och letade lite julklappar här om dagen, men Inte En Enda hittade jag. Drygt!

Bättre lycka imorgon! *Håller tummarna*


Ha en skön helg!


 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards