Alla inlägg den 28 juli 2010

Av nonstop - 28 juli 2010 12:36


Jag kom till Stockholm i söndags. Då började jag min vistelse här med att dansa Lindy i 4h vid Stora Skuggan. Superkul verkligen! Många duktiga dansare!


Ikväll är det socialdans på Chicago och det svider lite att jag missar den. Men jag offrar det för en kväll med Lotten. Vi ska äta gott och se Bröderna Karlsson. Jag skaffade förhandsvisningsbiljetter igår. Blir säkert toppen!


I måndags träffade jag Carro, Sara och Kelian en stund. Sen var jag och Jessica till Nynäs och hälsade på pappa och A i husvagnen. På kvällen stosade vi i hamnen och åt sedan på Freja. Mys!


I går var jag i stan heeela dagen. Åkte hemifrån vid 10 och kom hem typ 19.30 Träffade Cissi för att äta lunch och fönstershoppa lite. Hugo fick vara med en stund medan S kollade byxor och annat, sen åkte grabbarna hem och vi körde en effektiv tjej-runda med prio ett shopping. Mycket trevligt!


Snart är det dags för Gotland. Mycket att tänka på. Har just skrivit ut lite bekräftelser som kan vara bra att ha.. så man får åka med på båten tex!

Upptäckte dock att cykeluthyrningen har stängt när vi kommer in med båten. Läste att man skulle ringa dom om man kom efter öppettid, men jag har försökt i flera timmar nu och det är bara Upptaget hela tiden. Jag blir Galen!

Såg på bekräftelsen att jag också betalat in för mycket, så nu väntar jag pengar tillbaka. Det kan man ju säga var en possitiv överraskning!


Känns konstigt att vara hemma utan att träffa The Crew. Dom är just nu i Grekland och gottar sig. Men vi ska försöka hinna med att ses på lördag!


Over and out for now.


 


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards