Alla inlägg den 29 juni 2010

Av nonstop - 29 juni 2010 09:40


Midsommar var mycket trevlig!

Åkte med Jens och Anna ut till Laxtjärn. Alltså först ut i skogen utanför Ludvika. Sen ännu längre in i skogen. Där skulle vi fira och sova i kåtan!

Jag är uppväxt i storstan och gillar inte småkryp. Men det var bara att läga åt sidan en dag som denna. Faktiskt så oroade jag mig mer för björn, med tanke på att en hade trakat runt i närheten av kusinens tomt inte allt för långt från Laxtjärn. Usch!


Hur som helst blev det lekar, fiske, god mat och dricka.


     

Lekar: Lerduveskytte med luftgevär, Dragkamp och Rodd.


      

Midsommarlunch i kåtan   Fiska                              Efter en natts regn


Eftersom Malin skulle jobba på söndagen så åkte jag tillbaka till Örebro redan på lördag eftermiddag. På kvällen var vi ett gäng hos Stina och fortsatte sedan till O'Learys för en drink.


Nu är Gotland bokat och klart! Känns så skönt. Hoppas vi får toppenväder och att det inte alltid blåser motvind när vi ska cykla :)


Bara drygt en vecka kvar till Herräng. Längtar verkligen!


Det har varit toppenväder i 4 dagar nu. Hoppas det håller i sig! I like!


 


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards