Alla inlägg den 22 juni 2010

Av nonstop - 22 juni 2010 22:24


Låten som går varm här hemma just nu!


 

Av nonstop - 22 juni 2010 12:16

Snart juli


Det är ca 3 veckor kvar till semestern. Jag längtar!  (Men var tog mars och maj vägen.. hinner inte med!!)

Känner mig galet trött just nu. Måste komma ut i solen en stund och få lite ny energi. Har haft beredskap men inte fått några jobb, utan istället hjälpt att koda våra nya scheman. Siffor hit och siffror dit. Och allt skrivs manuellt. Jag har nog gjort ca 1/3 del. Får jag inga jobb i em så kommer jag fortsätta med kodningen. (Då troligtvis på en bänk i solen om det går)


Som sagt är det inte långt kvar till semestern. jobb imorgon, sedan Ludvika tors-sön för Kusinfest på Midsommarafton. Sedan tillbaka och jobba 3 dagar.

Nästa helg är det Ludvika festen. Tog ledigt tors och fre för att åka upp till Malin. Hoppas det blir lika bra väder som förra året (30 grader och stårlande sol i 4 dagar)!

Efter det har jag bara 1 vecka kvar. Sen börjar semestern!

Första veckan blir Herräng - Lindy Hop Dance Camp. Tjohooo!


I helgen blev det både bowling och äventyrsgolf. Härligt med spontana påhitt!

Frågan är vad Kusin har hittat på till festen på fredag. Lekar och supar var temat på inbjudan.

Att sova i en kåta tilsammans med mygg och andra småkryp.. Det blir min midsommar! Hoppas verkligen att allt annat blir superkul, för det ser jag verkligen inte fram emot.

Dags att rota fram sovsäcken!


Ha en bra dag!

  

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards