Alla inlägg den 19 juni 2010

Av nonstop - 19 juni 2010 12:45

 Saknar dig!



Jag känner mig ledsen. Det är mammas dag idag. Jag saknar henne otroligt mycket. Idag är det 8 år sedan jag såg henne för sista gången. Det gör ont!

Jag kan inte låta bli att tänka på allt hon missar. Allt vi missar. Allt som jag skulle vilja uppleva tillsammans med henne. Allt jag vill berätta, visa, få tips om. ALLT!

Jag är glad att jag har många vänner och många runt om kring mig som jag tycker om. Jag skulle aldrig klara mig utan Er!

Tänker på dig mamma!

 

HIttade en dikt jag skrivit till henne 2006:

Det är fyra år sedan, idag

vi såg dig sist, familjen och jag

Saknar dig innerligt, behöver dig här

vet att du inte ville vara till besvär

Tänk att det gått så många år

tiden läker aldrig vissa sår

Är glad över de glada minnen jag har

skulle dock mycket hellre vilja ha dig kvar

Älskar dig!


Sitter just nu på jobbet. Det är min jobbhelg. Vi sitter och fikar och pratar strunt med tv:n på i bakgrunden.

Det är ett himla ståhej över det stundande bröllopet. Jag tycker det kan vara spännande att se hur som har utsmyckat kyrkan och vad dom kommer ha för kläder på sig. Eller knappt det. Två av mina kollegor ska hem och bänka sig i soffan för att inte missa någonting.


Hoppas på en solig och fin kväll!


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards