Alla inlägg den 19 april 2010

Av nonstop - 19 april 2010 12:58

LA style


Det blev ju varken Göteborg eller Stockholm i helgen. Tror dock det var ganska nyttigt att försöka ta det lite lungt. Jag måste lära mig att man inte kan boka upp sig jämt och ständigt åka runt.

Det var en trevlig helg iaf, såklart!

Hängde med J,C och M till Marieberg i fredags. Blev WII hemma hos dom på kvällen med några av C's kompisar.


Efter gym-passet på lördagsförmiddagen fick jag för mig att jag ville gå på intensivkursen i Salsa som jag visste skulle vara mellan 15-17. Ringde och frågade om det fanns plats för mig. Inga problem. Vi var nog inte mer än 8 par.

På kvällen åt jag hos J & E och sen blev det ett glas på Lilla Örebro och sen ett första besök på IYW för mig och Josse. Latinokväll på stans minsta dansställe. Kul men krävs nog en riktig salsakurs för att man ska känna sig bekväm där!


En lunch på stan och spelkväll gör en bra söndag!


Nu är Lotten här igen. Hon ska jobba i stan till på fre. Kanske blir ännu bättre ordning på mig då ;)

Att avstå från godis på vardagarna har faktiskt funkat finfint! Att vi åt popcorn och choklad till middag i fredags har inte med saken att göra! Det har nämligen uppfunnits ett  ord som rättfärdigar allt man gör en fredagkväll : Fredagsmys!


Dags för promenad med K & Å!


Bye

 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards