Alla inlägg den 1 januari 2010

Av nonstop - 1 januari 2010 17:29

God fortsättning


Nu är det nytt år. Det känns jättekonstigt. Eller det känns inte så mycket alls, jag tror det är det som är konstigt. Jag brukar vara så laddad innan och tycka att det verkligen känns att året är slut. Men så var det inte i år. Och det gör väl inget i och för sig..


Jag hade en väldigt trevlig nyårsafton! Karin, Åsa och Petter kom hit och vi lagade mat tillsammans först. Senare på kvällen, efter efterrätten, åkte vi till Rasmus och Linda som hade fest. Vid tolvslaget gick vi ju så klart ut och skålade och tittade på fyrvekerier på avstånd. Men eftersom det var så kallt ville alla ganska snart gå in igen.


 


Idag har jag och Åsa varit på långpromenad. -6 grader ungefär. Lite lagom kan man tycka. Synd att det blåste för det gör att det känns mycket kallare.


Igår när vi åt middag så pratade vi om saker som hade hänt under året. Först kändes det som att det inte hade hänt något speciellt.. men så småning om kom vi på fler och fler saker. Lite skönt att få en påminnelse om att det inte bara rullar på och ingenting händer :)


Några nyårslöften blev det inga. Jag har däremot sagt till mig själv att jag inte kan slarva med träningen som jag har gjort de senaste två månaderna, utan att det måste bli skärpning på den fronten. Jag har också fudnerat på om jag ska belöna mig själv med en digital systemkamera sen, om jag är duktig och håller igång!?


Nu blir det soffläge resten av kvällen. Så skönt att jag är ledig imorgon också!


God kväll!

   

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards