Alla inlägg den 1 december 2009

Av nonstop - 1 december 2009 16:58

Snart jul..


Tittade in på jobbet idag på vägen till stan. Tänkte bara kolla lite snabbt vad jag har för uppdrag imorgon. 1 timme senare har jag fått orndning på papper, kartor, hyrbil och annat smått och gott som tydligen behövdes göras. Så kan det gå!


Har faktiskt kommit igång med julklappsshoppingen. Har sagt till mig själv att det är det enda som gäller om jag ska gå i affärer. Jag kommer i sista hand just nu! :)

Men det är svårt att köpa julklappar. Speciellt när man inte fått veta vad folk behöver/vill ha. Men jag är nöjd med det som är inhandlat iaf.

På tal om julen så kankse jag får fira jul med mormor och morfar i år. Det skulle vara toppen! Eva & Co körde flyttlasset och mormor upp till Ludvika i söndags. Morfar ska dom hämta på torsdag. Hoppas det blir bra i lägenheten och att dom inte går varandra allt för mycket på nerverna.

Längtar till jul när jag får komma dit och träffa allihopa!


Dagens fråga:

Vad köper man till folk som redan har Allt?


Dagens länk:

"Bli prinsessfin på några minuter"

På tal om tips :)

Logga  

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards