Alla inlägg den 26 november 2009

Av nonstop - 26 november 2009 21:06

Många tankar


Idag är det mammas födelsedag. Undrar hur hon har det?! Tänker på henne ofta, men då tänker jag mer tillbaka. Hur vi hade det. Hur hon var. Sådana saker. Inte så mycket på hur hon har det nu eller var hon kan vara. Om hon ens Är?

Hur som helst sänder jag mina tankar och gratulationer! Kram


Det har verkligen varit en fullspäckad vecka. Mycket dans har det blivit. Salsa i tisdags och Lindy hop igår. Superkul verkligen!

Ikväll var vi iväg på mingelkväll på Njuta. SKTF hade bjudit in. Taco-buffé och Shan Atci på scen. God mat och många skratt det vill säga! :)


Imorgon är det Göteborg som gäller. Jag och Emmelie åker busstur dit och ska gå på Lisebergs julmarknad. Hoppas dom har lite fakesnö så man kommer in i riktig julstämning!


Längtar till lördagens Lindy hop avslutning också!


Logga  

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards