Alla inlägg den 6 september 2009

Av nonstop - 6 september 2009 16:17


Ännu ett träningspass på gymmet trots att jag ännu inte fått instruktioner. Körde 1h kondition och 2 mag-maskiner. Räcker gott och väl. Nu är jag slut :)


I fredags var jag medbjuden till Emmelies klasskompis på förmys, för att sedan avancera till Kåren på Universitetet där vi dansade som galningar. Det måste vi göra om! Kul kul!


Fredags kväll




Imorgon börjar min Lindy Hop kurs. Det ska bli jätteroligt! Lite nervös att jag inte är tillräckligt bra för att gå NybörjarMedel, men man måste chansa ibland!

I och med kursen på måndagkvällarna trodde jag att jag hädanefter skulle missa stickcaféträffarna på Hälls. Men icke! Jag hinner vara med 1 h och sticka för dansen börjar först kl. 19. Wohooo!


Man känner att hösten kommer smygande. Det blåser lite kallt och regnar för jämnan tycker jag. Orkar dock inte deppa ihop ännu. För trots att date:en inte var den rätta har jag numera många mysiga människor omkring mig och har roliga saker planerat framöver!

Längtar bla. till 1 okt - Stand up kryssningen :)


Ha en trevlig kväll!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards