Alla inlägg under augusti 2009

Av nonstop - 11 augusti 2009 13:27

sommarhobby?


Jag har aldrig förut varit på Parkteater. Men ikväll blir det nummer tre.

I fredags såg jag Cirkus Cirkör med Gunilla i Farsta.

I söndags picknickade jag med Lotten och ett helt gäng i Blecktornsparken för att sedan se Potatislandet i Vitabergsparken.

Ikväll ska jag och Carro äta något gott och sedan se Super Jam i Vitabergsparken. Dom två första har inte fått så högt betyg av mig, så jag hoppas verkligen den ikväll är bättre :)


Jag gillar semester! Knappt en vecka kvar nu, men det blir trevligt att komma tillbaka till Örebro. Träffa K & Å och alla igen och speciellt för att Josse ringde igår och frågade om hon får sova hos mig sön-tis :)


Håll tummarna för bra väder på lördag!


Av nonstop - 9 augusti 2009 09:12

27 grader


Äntligen har det varit soligt ett par dagar. Har faktiskt fått lite färg så nu känns det som att man har semester!


I onsdags ringde min mobil och jag fick veta att Lotten hade skrivit upp mig på en lista hos Model house. Dvs. jag skulle få komma dit för att bli sminkad och plåtad gratis - för att sedan köpa bilderna, såklart.

Igår var det dags. Man fick ta med sig en kompis så A's Jessica var med och blev också plåtad.

Jag blev jättenöjd med sminkningen, när den väl var klar. Undertiden bad mig den 35-40 åriga tjejen att "titta upp", "titta ner", "titta rakt på mig" och det är ju inte så konstigt. Däremot tyckte jag det var lite halvjobbigt när hon sa "titta ner", då hamnade nämligen blicken rakt på hennes hylla.. som var beklädd i en ljusblå bh och en blå spetströja. Ingenting mer! 

Hur som helst så fick vi gå in i studion när vi var färdigsminkade. Jag hade ett ombyte med mig, så på hälften av bilderna har jag vitt linne (med en fläck på!! damn it!) och på hälften en svart klänning.

Dom sista bilderna tog vi 'the Carola way', dvs. med fläkt som blåste upp mitt hår. Självklart köpte jag ju bilder! :)


Photo shoot at Model house Stockholm



När det var klart gick vi till gamla stan där vi hittade ett mysigt ställe att äta på. Vi avslutade kvällen med några fina mån-bilder nere vid slussen.

Jätterolig och trevlig kväll!


Idag blir det picknick med Lotten och ett gäng i Vitabergsparken. Atagligen parkteater och sen en cider som avslutning :)




Ha en bra dag!

Av nonstop - 4 augusti 2009 21:53

Twentysix


Jag har spenderat helgen i Göteborg med Emma och Emmelie. Hur trevligt som helst!

Vi har spenderat de flesta av dyngets timmar i stans affärer tror jag, haha. Shopping, ätit god mat, festat och dansat på Sticky Finger, fikat med Vega och firat min födelsedag med bio och Liseberg har vi också hunnit med. Toppen!

<3 Tack tjejer!


Idag åkte jag "hem" till Stockholm, så resten av semestern kommer jag tillbringa här. Har tänkt träffa vänner, familj och bekanta och vila upp mig.


Tror jag börjar vänja mig vid att bo i Örebro. Jag kan till och med känna att jag längtar dit/hem ibland. Det måste ju vara ett gott tecken :)

Ska bli så himla roligt när tjejerna flyttar dit. Dags att börja planera en inflyttningsfest också kanske?!


Trevlig kväll!

 



Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards