Alla inlägg den 13 juli 2009

Av nonstop - 13 juli 2009 12:39

Tiden går fort, vare sig man har roligt eller inte ;)


Nu har min första semesterperiod sprungit iväg. Det går så himla fort. Redan 13 juli. Det har varit roligt i alla fall. Jag har hunnit med mycket!


  • 5 dagars semester i Ludvika - inkl. LudvikaFesten
  • Nedpackning av lägenhet
  • Flytt
  • Uppackning i nya lägenheten
  • Flyttstädning av gamla lägenheten
  • Tjejkväll med Å & K
  • En kväll Carro
  • En heldagsshopping med M, J, D, M, I-M och J.
  • Middag på Sonjas Grek
  • Sola, middag och film hos J & D
  • Fönstershoppa med Cissi

och lite till ..


Ska i och för sig bara jobba onsdag och torsdag, sedan har jag bytt så jag är ledig fre-sön så jag kan åka till Herräng på Dance Camp. Ska bli såååå roligt!

Lindy Hop weekend, here I come! ;)


Nästa semester blir i början på augusti. Då hoppas jag på mycket bättre väder!


Nu åter till solskenet på balkongen



Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards