Alla inlägg den 21 juni 2009

Av nonstop - 21 juni 2009 15:55

Bildtelefoni.net


Detta var mitt första år att jobba midsommar. Det har varit helt okej, men förhoppningvis kommer det bli rullande schema så att man inte ska behöva göra det flera år i rad. Vi kollegor ät midsommarlunch på jobbet både i fredags och igår. Mysigt!


Midsommaraftons kväll var jag bjuden till Åsa och Petter. Åsas kompis Emil var också ditbjuden men var tyvärr sjuk och kunde inte komma. Så vi blev en liten trio. Matbordet flyttades ut i vardagsrummet där balkongdörrarna öppnades för att få in solljuset. Bordet dukades med sill, lax, kalkon, potatissallad, färslpotatis, sallad och annat smått och gott. Det kändes som att äta midsommarmiddag utomhus eftersom vi hade solen i ansiktet. Mycket trevligt!



Igårkväll blev det grillning hos Karin & Co. Till och med marsmellows som lyxförrätt. Mycket trevlig kväll med många skratt.


Idag är det söndag och jobbet är slut. Tyvärr inte slut som i "nu har jag semester", men det är inte långt kvar. Närmare bestämt tre dagar. Jobbar mån-ons och sen ska jag vara ledig i drygt två veckor. Ska bli skönt, roligt och jobbigt. Då är det nämligen dags för flytten.

Men jag börjar min semester i Ludvika. Ska äntligen få se Malin och Magnus hus :) och så är det Ludvika festen!

 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards