Alla inlägg den 28 maj 2009

Av nonstop - 28 maj 2009 11:49

Great news


Det har hänt mycket roliga och possitiva saker den här veckan. Förutom blåsvädret som jag är väldigt less på. Stormvarning!


För ett par veckor sedan var jag på anställningsintervju och igår fick jag förfrågan av chefen för BT om jag fortfarande var intresserad av en Tillsvidareanställning. Känns superskönt att få fast anställning trots att det är enkonomiska kristider och så.. Glad!


Igår var vi schema-tjejer på East West, Sushirestaurangen, och käkade.


Sushiskepp

 Sushiskepp


Återigen har jag kommit fram till att det verkligen inte är min grej. Men jag fick i mig en vegetarisk variant och hade kycklingspett som backup :)

Efterrätt tog vi på Rosalis. En mycket trevlig afton!


Jag har nu anmält mig till Dance Camp i Herräng. Vi står på väntelistan men jag hoppasverkligen att jag kommer in och fåråka på en Lindy Hop weekend. Skulle vara superkul!


I helgen blev jag också medbjuden på en stand-up kryssning som jag hoppas blir av. Det räckte att Stina sa att Magnus Betnér skulle vara med så var jag på! Snygg och rolig - här behövs ingen övertalning! :)


Nu har jag ledigt ett par dagar men har inte bestämt hur jag ska spendera dagarna. Kan bli Stockholm. Vi får se!


Ha en trevlig helg! 



Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards