Alla inlägg den 20 mars 2009

Av nonstop - 20 mars 2009 17:51

Beroende


Det blir väldigt många inlägg om stickning känner jag.. ska försöka skärpa mig. Men nu har jag kommit igång och då är det (uppenbarligen) svårt att sluta. Det är så kul att se att man (jag!) fakstiskt får någonting gjort.

   



   


   

Det som tex skulle bli en pulsvärmare blev istället ett kamerafodral. Det tyckte jag var mycket lämpligare! Det är ju snart sommar + att jag ofta inte orkar ha mitt tjockisfodral.

 

  

   

Nu när jag har köpt garn och flera par stickor kunde jag inte låta bli att slätsticka ett litet mobilfodral också. När jag kom till jobbet i eftermiddags frågade Lotta om jag hade lust att göra ett till henne också. Hon fick då detta, så fixar jag ett nytt till mig så småning om.


Ikväll blir det bio och imorgon åker jag till Stockholm. Jag ska nog börja packa lite.


Trevlig helg!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards