Alla inlägg den 6 mars 2009

Av nonstop - 6 mars 2009 21:58

Stockholmsbesök


     Grattis på födelsedagen, Martina!


Cissi kom hit i onsdags. Hon skulle vara ledig onsdag och torsdag och jobba kväll idag. Jag slutade tidigt i onsdags och är ledig ända fram till söndag. Vi bestämde då att vi skulle köra en mitt-i-veckan-weekend eftersom vi inte kan få ihop en helg förrän i maj.


  Knas!


God mat, snack, dricka och tjejsnack innan vi gick ut på Strömpis på onsdagskvällen. En heldag på stan med shopping och fika, sen en hemmagjord lyxmiddag (Quesadillas) och efterrätt (Chokladpudding m. banan och grädde) igår. Mycket trevligt!


Jag har köpt 3 böcker på 2 dagar.. det har nog aldrig hänt förut!

Efter ett träningspass när Cissi hade åkt, hamnade jag i soffan med en av mina rea-inköpta böcker. Sanningens Ögonblick av Lisa Scottoline tänkte jag ta mig an först.


Trevlig helg!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards