Alla inlägg den 25 januari 2009

Av nonstop - 25 januari 2009 21:12

"Mormor blir nog glad om du ringer!"


Det har varit fullt upp idag. Jobb, inklusive en cykeltur tillbaka hem på rasten för att hämta matlådan som jag glömde i kylen. Why am I not surprised!? Träning, tyvärr utan Karin, men kul ändå. Matlagning med allt vad det innebär. Tre långa samtal till nära och kära. Lite mindre dåligt samvete men väldigt sugen på choklad.

De undre lagret i Paradisasken tog jag med till jobbet och bjöd på. Mest för att jag skulle undvika att äta upp dom själv.

Många goda gärningar gjorda, men alltså ingen choklad att belöna mig med.. Lika bra det! :)


Den kommande veckan ser inte ut som det brukar göra. Jag är ledig imorgon och på tisdag. Då har jag tänkt gå igenom kläderna jag har i garderoberna. Dags att rensa lite.

På tisdag ska jag dessutom till tand-fucking-läkaren och dra ut visdomstand nr 2. Man borde betalt för sånt. Inte behöva bli 750kr fattigare. Ser inte fram emot det men det ska bli skönt att få det överstökat.

Ons - fre blir det jobb och sedan bär det av till Stockholm.

Om någon har tips vad man kan ha på sig på en 30årsfest och vet på ett ungefär vad jag har i garderoben, hör av er till mig!


Nu är det dags att koppla av och bara glo på tv en stund innan det är dags att hoppa i säng.


Ha en bra vecka!









Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards