Alla inlägg under december 2008

Av nonstop - 2 december 2008 20:46

Långhelg


Jag kom nyss hem från Göteborg. Har varit på en långweekend där och hängt med Emmelie. Mycket trevligt!


Ringde nyss på hos grannen för att fråga om han saknar stolen jag lånade för typ 2-3 veckor sen. När jag stod där i trapphuset hörde jag honom ropa "Kom in!" men jag stod kvar. Några sekunder senare ropar han samma sak igen men med en mer irriterad stämma. Då bestämmer jag mig för att öppna dörren och titta in.. en glöggdoft uppenbarar sig och han ser precis lika chockad och generad ut som när jag Lånade stolen (då han bara hade en handduk runt midjan och också då väntade besök).

Jag ska försöka undvika att låna saker av honom på ett tag. Trots att jag stängt min dörr med ett leende på läpparna båda gångerna.


Vi har också varit på glöggkväll. Hemma hos Britta.

Innan vi åkte hem till henne så var vi på Liseberg. Såååå många lampor.. Sååå Fiiiint! Strosa omkring, äta våffla, titta på folk som åker skridskor, spela på Center-hjulet och frysa lite om fötterna.




Igår ville Em gå på bio så vi ringde Britta och hon var också med på att se Madagaskar 2. Älska Melman! Hehe.

som vanligt är 1an bäst, men gillar man animerat ska man absolut se 2an också!





Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards