Direktlänk till inlägg 28 december 2008

28 december, söndag. Guitar Hero

Av nonstop - 28 december 2008 21:28

Plankstek


Lilla julafton med pappa och Angeta i fredags kväll. Jag är sååå glad att dom inte bjöd på julbord utan på mat och potatis, som farfar brukade säga. Och jag är också väldigt glad över alla fina julklappar jag har fått! Tack!


Jag har för första gången på väldigt många år också åkt skridskor. Det var jätteroligt! Det gick förvånansvärt bra också. Jag trodde jag skulle få dra mig efter sarjen men efter ett par varv (i herrgrillor) gick det riktigt fort och jag ramlade inte en enda gång. Jag och Niklas hyrde skridskor i Kungsträdgården, 1h 40kr. Efter den prestationen firade vi med varm choklad.


Igår hängde jag med Martina, Jess och Mr. D till Nacka Forum och Farsta på shoppingtur. Kom hem med ett par grejjer från Gina och en volymtång. Mycket nöjd!


Jag är ju inte så mycket för spel, som många vet, men i fredags provade jag Guitar Hero hos Soffan och Anders. Inte gitarren dock, utan trummorna som Anders hade fått i julklapp som också hör till.

I lördags var jag bjuden dit på hemmagjord plankstek och det blev också då lite Guitar Hero och Singstar. Supertrevligt!


Carro, jag och Anders


Idag blev det en fika i centrum med gänget. Självklart lyckades jag också då komma hem med en shoppingpåse. Tur att jag fick pengar till detta i julklapp :)


På tisdag åker jag till Skövde för att fira nyår med Leksandsgänget. Jag längtar men önskar att mellandagarna var lite fler. Ett par dagar till i Stockholm hade inte suttit fel!


Jag vill inte tänka på det, men på fredag ska jag tillbaka till jobbet igen. Det kändes som det var en lång ledighet, men tiden går alltid så fort. Speciellt när man har roligt! ;)


Trevlig fortsättning!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nonstop - 3 januari 2013 18:28

Nytt år. Nya möjligheter. Det är väl så man brukar säga?!   Vad ska man satsa på att lyckas med i år då tro? Förra året lyckades jag med Tolkauktorisationen. Svårt att toppa det liksom! Idag är kanske inte bästa dagen att ta sånna beslut....

Av nonstop - 23 december 2012 22:00

Sitter i soffan hos Malin, Magnus och Ida i Ludvika och undrar hur mycket godis vi ska lämna till imorgon. Det är som svårt att sluta äta när man har börjat :)   Kom hit igår. Åker till pappa på juldagen. Vill stoppa tiden redan!Ett par dar här o...

Av nonstop - 26 november 2012 10:55

Idag är det mammas födelsedag.. Jag saknar henne såååå jääääkla mycket! Ska tända massa ljus för henne ikväll! Förra lördagen hade vi uppvisning på 20-talsfesten. Det gick bra och var väldigt uppskattat! Jag var lite halvnojjig innan omvad hag/...

Av nonstop - 7 november 2012 16:11

Var tar tiden vägen? När har den tänkt ta semester? Stanna upp en stund liksom? Här rullar det på!   Känns som jag har ett ganska inrutat liv just nu.. iofs gillar jag struktur och planering! Dom senaste veckorna har sett ut i princip såhär...

Av nonstop - 14 oktober 2012 20:44

Nu är vi på väg hem från Arlanda. Det var geymt jobbigt att kliva ut i ett 8 gradigt regnugt Sverige när man haft 27 grader och sol i en vecka. Men vissa saker är trevligt att komma hem till. Knäckebröd. Johan. Och att få slänga papper i toan uppskat...

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards