Alla inlägg under oktober 2008

Av nonstop - 3 oktober 2008 23:30

Blandat


Nostalgimusik från förr.. som jag ibland får för mig att lyssna på.


Disturbed - Stupify (text)

Disturbed -Voice (text)


Sonata Arctica - Blank file (text)

Sonata Arctica - Full Moon (text)

+ Kingdom of my heart, Destruction Preventor m.fl


Irriterad att jag inte kommer på varken låttiteln, gruppens namn eller vad dom sjunger i en låt som jag lyssnade på varje gång jag körde till och från jobbet förut.. *suck* Jag ger upp!

 

Sade - By your side (text)

Sade - Lovers rock (text)


Dream Theater - Caught in a web (text)

Dream Theater - The mirror (text)


3 doors down - Away from the sun (text)

3 doors down - Kryptonite (text)


Metallica - Wiskey in the jar (text)

+ The Unforgiven, fade to black, The memory remains, Fuel, m.fl


Favoriter just nu:


Amy McDonald - This is the life (text)

Nickelback - Rockstar (text)



Av nonstop - 1 oktober 2008 22:03

Gbg?


Nu är det verkligen höst!

Det skulle inte förvåna mig om det är frost på saldeln imorgonbitti.. fy! Finns det sadel-skrapor?


Som jag skrev i förra inlägget så jobbar jag 3 kvällar den här veckan. Två är redan avklarade och morgondagen klarar jag nog galant med tankte på att jag unnade mig en helkroppsmassage idag. Sååå skönt!

Ska boka  en till tid framöver, men då ska hon få lägga krutet på axlarna och ryggen.

Jag har aldrig varit på helkroppsmassage förut.. Det var faktiskt lite svårt att koppla av, även om det var skönt. Man visste ju inte rikigt vad hon skulle göra härnäst.. Till och med rumpan fick sitt! 


Det har pratats om att jag kanske ska åka till Göteborg i helgen. Skulle vara mysigt! Hoppas sötnosen blir bättre i förkylningen!


Nu börjar ögonlocken kännas tunga. Lika bra att gå och lägga sig på en gång. Det är lite som med mat.. Om jag inte slutar när jag kommer på att jag är mätt så kan jag fortsätta äta typ hur mycket som helst *kanske överdriver*. 

Sitter jag kvar här så är klockan snart tolv och då är jag övertrött och kan inte somna.. så god natt och sov gott!


Längtar ni efter vintern?

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards