Alla inlägg under september 2008

Av nonstop - 1 september 2008 15:05

Ikea Marieberg suger


Nu har det grejjats i lägenheten igen! Taklampor är uppsatta, gardinstängerna är uppborrade och gardinerna hänger där dom ska. Jag hade hoppats att allt skulle bli klart i helgen, men tydligen så vill inte ikea det. 4 saker som står på min lista hade dom inte. Bland annan tv-bänken som jag kollat efter två gånger tidigare också. Det får nog bli ett annat Ikea nästa gång. Kanske passa på när jag är hemma i stockholm nästa helg?! :P

Tack Eva (moster) och Totte för all hjälp i lördags. Kul att ni kunde komma. Jag har längtat efter min cykel och nu är den äntligen här! :)


Personalfesten i fredags var mycket trevlig. Efter att ha minglat en stund med varsin välkomstdrink hade dem dukat fram buffén. Massa god mat och någon timme senare så drog de igång rodeon. De som ville fick rida på den mekaniska tjuren. Jag vägrade. Men många vågade sig faktiskt upp efter ett tag.

Lite senare kom också karaoken igång. Många var modiag och ställde även upp på det. Jag kände att jag inte ville göra bort mig så här tidigt (efter bara 2 veckor på tc) så jag avstod även om jag tycker det är ganska kul.

Eftersom Jim kom till örebro vid niotiden kände jag att det fick räcka med personalfest vid elva och snålade skjuts med en kollega hem. Vad jag har hört så missade jag inget storslaget efter jag hade gått. Det var väl tur det :)


På lördag är det luftballong som gäller. Håller alla tummar och tår för att vädret håller så att dom inte ställer in. Pirrigt men roligt ska det bli!

Tack sötnos för en mysig helg och för all hjälp i lördags när moster och T kom hit!


Nu ska jag återgå till jobbandet :)

Bye bye


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards