Alla inlägg den 29 september 2008

Av nonstop - 29 september 2008 20:13

Ö - S - Ö


Martina och Jenny övertalade mig om att komma till Stockholm i fredags. Jag ångrar det inte, men man vilar ju inte så mycket som man borde under en helg när man är med dom.

Det var fest hos Love och Lykke på fredagen. Trevligt att äntligen få träffa människorna som Jenny så ofta pratar om.


Jag längtar till Ludvika och till mina nära och kära. Ska försöka åka dit någon gång innom en snar framtid.

Vet inte riktigt hur det blir i helgen som kommer, men när jag och Karin käkade lunch idag på Kinamuren (glad att det finns en till som älskar kinamat!), kom vi fram till att det vore trevligt att gå och se en bio. Hon och en kompis hade snackat om Patrik 1,5 (eller vad den heter) så vi kanske ska se den. Det skulle vara trevligt!


Jag ska jobba tre kvällar den här veckan. Just nu känns det som att jag bara vill ligga i sängen under täcket och känna mörkret. Mycket som går runt i huvudet. Hörs mer en annan dag..


God natt


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards