Alla inlägg den 14 september 2008

Av nonstop - 14 september 2008 20:50

Snuvig


Datorer har egna liv.. Det är min slutsats idag!

Min nya som jag hämtade ut i fredags och som funkade som den skulle, dog plötsligt (skärmen), men återuppstod ca 12h senare.

En av datorerna på jobbet som vi kör bildtelefoniprogrammet i, tyckte att vi skulle vara inloggade i programmet trots att datorn var helt avstängd. Sjukt!


Nu har min dator iaf hållt sig vid liv hela kvällen och den har inte haft några konstigheter för sig, så jag hoppas den är frisk och funkar som den ska hädanefter!


Jim kom hit i helgen, trots att jag jobbade både lör och sön. Söt!

Mysigt att komma hem och någon väntar på en. Laga middag tillsammans och sen bara slöa i soffan med en film.


Böjar bli sjuk. Det började med hosta i fredags, nu har det övergått till nästäppa och huvudvärk. Jag hoppas jag orkar jobba mån-ons, för sen är jag ändå ledig i 4 dagar.

Har inte riktigt kommit på vad jag ska göra då.. Är jag dundersjuk så ligger jag väl i sängen och försöker ta igen mig, men jag skulle egentligen vilja åka till stockholm och hälsa på eller så. Vi får se!


Nu är det snart läggdags!


Gos natt

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards