Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av nonstop - 17 augusti 2008 21:41

Fixa och piffa


Malin har varit här hela helgen. Kul att träffa henne igen, trevligt med sällskap och super att hon har så många bra idéer och gärna vill hjälpa mig med lägenheten! :)


Bästa Malin-tipset: Stoppa modemet och routern i sängbordet (en låda med handtag som jag har duk över). Så skönt att slippa se manickerna och typ 100m sladd! Great!


Igår hann vi med en shoppingrunda på stan och idag drog vi en sväng till Ikea. Jag vill så gärna få klart allting nu, men vissa saker får vänta. Soffbord och mattor får jag köpa när jag kan köra/åka bil till Ikea. Gardinstängerna kommer på plats när jag har växt en meter eller när pappa eller Totte kommer hit och hjälper mig. Längtar efter gardiner. Ser inte konstigt ut utan, men det är så himla ljust när man ska sova.


På tal om sova är det väl dags snart.. Jag ska ju jobba imorgon!

Jag får anfall av nervositet ibland. Känns skönt att vi haft så mycket att göra i helgen, annars hade det nog blivit flera hur-ska-det gå-attacker :)

Jag antar att jag kommer vara ganska slut på kvällarna, men jag ska försöka uppdatera ngn kväll.


Tack för all hjälp Malin! Du är guld värd!


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards