Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av nonstop - 11 augusti 2008 10:15

Stockholm - Örebro


Igår körde vi sistas lasset med saker till Örebro.

Jim och pappa var med och nu är till och med soffan uppe på tredje våningen! *lycklig*

Tack för hjälpen! Och tack också till Rickard för hjälpen! Vi hade inte klarat det utan dig!


Känns superskönt att allt nu är på rätt plats. Jag kände dock inte för att vara kvar där utan åkte med pappa hem till stockholm igen. Blir kvar här till torsdag morgon som det känns nu. Sen ska det fixas i lägenheten. Malin kommer på fredag och på söndag när hon har åker så ska det se hyfsat bra ut i lägenheten. Jag kommer defenitivt ha ordning på mina saker, för sånt är hon bäst på. :)


Jag och pappa var till Ikea en sväng igår efter att vi packat ur släpet och släppt av Jim vid stationen. Jag tjatade på honom eftersom vi ändå hade släpet. Han hatar att gå på Ikea, men vad gör man inte för sin enda dotter? När vi väl kom dit så kunde jag inte bestämma mig vad jag skulle ha. Detta gjorde inte saken bättre. Pappa beteende sa "ta allting så vi kan komma härifrån någon gång" och jag skämdes lite. Byrå? Skåp? 2 st lampor? Bestämde mig sedan för att bara köpa byrån, vardagsrumslampa och gardinstänger. Resten får vänta. Jag måste ju veta hur jag ska möblera och hur jag vill att det ska se ut först, innan jag kan handla. Dock erbjöd sig pappa att komma ner och hjälpa mig någon helg när jag fått i ordning allt och vet vad jag ska ha. Så illa kan det inte ha varit där inne :)


Hur som helst. Tack pappa och tack Jim för hjälpen!

Tack också för en trevlig helg!








Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards