Alla inlägg den 30 juli 2008

Av nonstop - 30 juli 2008 22:13

Hsd - Sthlm


Nu sitter jag hemma hos pappa. Så trött så jag inte vet vad jag heter.

Förra veckan började jag lite smått packa mina saker. Jag upptäckte sen att jag hade mycket mer saker än vad jag trodde. Inte så konstigt kanske?

Irene kom upp i måndagskväll och på tisdagsmorgonen körde vi igång. Kl. 7. Tvätta kläder och packa saker. Packa släp och sen flyttstäda. På en och en halv dag var vi klara. Det gjorde vi bra!


Niklas erbjöd sig att komma upp med släp, för kanske en månad sen, men då tackade jag nej. Efter mycket betänkande över detta erbjudande frågade jag senare om det stod kvar. Det gjorde det, så han kom upp på tisdagseftermiddagen och så åkte vi hem nu idag när allt var städat och klart. Känns otroligt skönt att ha fått hem alla grejjer därifrån. Och eftersom pappa är borta på semester så är jag väldigt tacksam att han vill ställa upp! Tack så mycket, världens snällaste Niklas! 


Det är ju dock inte klart än.. Fortsättning följer.

Imorgon blir det Örebro, tur & retur.


God natt 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards