Alla inlägg den 16 juli 2008

Av nonstop - 16 juli 2008 14:17

Storhandla


Kom upp till Härnta igår, efter 3 veckor i Stockholm. "Det går fort när man har roligt", jag håller verkligen med! Jag har haft det superbra och fått umgås med mina nära och kära mycket mer än vanligt!


Torsdag - lördag var jag i Märsta. Middag och film med Cissi på torsdagskvällen och inflyttningsfest hos Elin och Peter på fredagen. Kul fest! Kändes så skönt att få använde teckenspråket igen.. ibland tror jag att jag har glömt bort hur man gör, men någonstans har det fastnat för det funkar när man väl träffar ngn som kan :) tur är väl det!

I lördags blev det Singstar hos Martina. Jag sa att jag inte skulle sjunga, men gjorde ju självklart det ändå så småning om. Illa, men roligt! 


Imorgon börjar stadsfesten här i Härnösand och på lördag blir det fest. Jag känner mig lite nervös dock, hihi. Ska iväg och handla med Cami i em. Hoppas jag kan lugna ner mig lite efter det. Det ska bli kul att träffa alla igen


Kram på er så länge

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards