Alla inlägg den 16 juni 2008

Av nonstop - 16 juni 2008 19:50

B-fest


Jag drog som sagt till Göteborg i fredags.

Min överraskningsplan funkade inte riktigt. Vega fick tips av SofiaW att läsa min blogg och skickade sen ett sms att hon visste att jag skulle komma :)


Festen var rolig. Jättekul att träffa Vega igen! Hon är så tokig :)

Alla var utklädda eftersom det var en B-fest ("klä ut dig till ngt som börjar på B"). Bäbisar var där, en Bög, Bill Gates, Vega var ett Bi, Bart Simpson, Bovar, Barbie och en Beatlesmedlem var bara några av gästerna. Själv hade jag väldigt ont om tid att tänka ut ngt jag kunde klä ut mig till med det jag har i garderoben, men till slut bestämde jag mig för Blodigel - svart klänning, svarta stumpbyxor och rött skärp.

I know! Inte så lätt att se vad jag skulle föreställa.. men ändå :)


Blir så sur på att min kamera vägrar fungera som den ska.. Mupp! Den har fått solsting eller ngt och hänger sig efter 2 sek. Dvs. jag har varit på fest där jag endast tagit 5 bilder. Har det hänt förut?
Hur ska jag klara sommaren utan kamera? *önskar mig en ny i födelsedagspresent*


Tack Daniel och Jim för att jag fick sova hos er!

Mycket trevlig helg, om man bortser från träsmaken i arslet!


Kram på alla!




Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards