Alla inlägg den 9 juni 2008

Av nonstop - 9 juni 2008 20:35

Jobba


Jag har haft minisemester i Stockholm. Vädret var på topp hela veckan. Jag har solat varje dag! Jag har varit i Rudan, suttit på balkongen, på Jessicas altan och vid Schweizerbadet med Niklas, Sofia och Anders. Hur skönt som helst!


Josse berättade att hon varit på tolkuppdrag. Skitkul! *avis*

Jag börjar bli orolig att jag kommer glömma hur man gör. Men nu har jag börjat jobba (på Tuff) och där använder man iaf teckenspråk. Skönt!


På tal om teckenspråk så var Sofia och Anders helt inne på att dom skulle lära sig massor i fredags (och lördags) när vi satt på deras altan och njöt av varsin drink. Jag har lovat att ha förhör nästa gång jag kommer hem, efter midsommar. Så söta!

Glosor:

Räkansikte (Sofia)

Pung (Niklas)

Bög

Neger

Polis

Jävla

Strumpa (Anders)

Soffan (Sofia)

Kryckan (Carro)

Fluga

och kanske några till..

Med bara dessa ord kunde de sätta ihop de mest värdelösa meningar.. som alla dock skrattade hejdlöst åt.


Har nästan bestämt mig för lägenhet i Örebro. Har kontakt med en tjej som svarade på annonsen jag satt in och hon ska skicka bilder nu i veckan. Spännande att se hur det ser ut. Den ligger nära Tc och hyfsat nära stan.


Förkylning... fy fan!

Igårkväll började jag nysa som en tok. Och sen var det kört! Jag har inte varit sjuk på.. hmm.. typ 1 år. Men nu när jag ska jobba.. då får jag så klart ont i halsen och huvuder och blir snuvig. Crap!


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards