Alla inlägg den 2 juni 2008

Av nonstop - 2 juni 2008 17:36

Sthlm


I fredags tog vi examen. Efter mer eller mindre 4 år är vi färdigutbildade teckenspråk- och dövblindtolkar. Känns overkligt men ändå skönt!

Tjejer, vi är bäst!! 


Tänk när man ska ut på sitt första ensam-uppdrag. Det kommer vara värre än att köra bil ensam för förta gången tror jag.


Det var trevligt att ha släkten hos mig denna helg. Vi hade många mysiga stunder.. kubb, grillning, skratt och fest. Det kändes tomt när dom åkte igår!


Jag har försökt ladda upp bilder från helgen på bildddagboken, men det funkade inte alls igår. Imorse åkte jag hit till Sthlm och sitter nu vid pappas dator, så det blir inget uppladdat förrän tidigast söndag när jag är hemma igen. Jaja.


Hoppas på en solig och mysig vecka här.

Det är dags att planera dagarna framöver så man hinner träffa så många som möjligt.


Nu åter till lägenhetssökandet 


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards