Alla inlägg den 11 maj 2008

Av nonstop - 11 maj 2008 18:31

År och dar sen..


Det har nog varit precis så varmt som dom lovade att det skulle vara i helgen. Supernajs!

Jag slutade 12.30 i fredags och efter det höll jag mig i solen hela em och kvällen. Satt vid slottet och solade medan jag åt en glass. Sedan blev det balkongen igen :)

Bjöd hit Johanna på middag på kvällen. Trevligt!


På lördagen hämtade Malin upp mig här och så åkte vi ner till mormor och morfar i Karlsborg. Dom hade gjort ett schema till vi kom. Först ut var rabarberpaj. Mums!

Därefter åkte vi på utflykt. Gick i skogen och längs vattnet vid ett fd militärområde. Matsäcken åt vi nere vid kanalen (Göta kanal hihi) i det varma sommarvädet. Eftermiddagen spenderades på en utbredd filt, solandes och lysnandes på båtar och människor. Härligt!

Malin var snäll och hjälpte mig tona håret på kvällskvisten. Nu är det bara att gå till frisören också.. suck!


I dag tog vi en prommis på morgonen. Blåsigare men ändå jättevarmt och skönt. Och innan Malin droppade mig igen så tog vi en sväng via Marieberg. Där hittade jag äntligen en klänning till avslutningsfesten. Wihooo!


Helt sjukt att vi är färdiga tolkar om 3 veckor.. jag kan inte fatta att vi inte längre ska gå till skolan.. Att vi nu ska klara oss själva och vara beredda för yrkeslivet. Är man det? Jag hoppas att jag är det!


Nu ska jag titta på tv heeeela kvällen och njuta av att det fortfarande är söndag.
Schemat för veckan är fullspäckat. Kanske till och med ska träna imorgonkväll med Vega. Bara jag får tag på ett par gympaskor :)

Jag håller tummarna för att morgondagens eftermiddagsuppdrag går bra. Då ska jag fira med lite choklad eller något!





Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards