Alla inlägg den 28 april 2008

Av nonstop - 28 april 2008 20:55

Örebro


Det tog 8h att åka hit igår.. Shit vad less jag var när jag kom fram. Men när jag väl kommit in i den lilla lägenhet som jag kommer vara mitt och Toves hem de kommande 4 veckorna, fick jag ny energi. Jag packade upp, gick och inhandlade frukost och var helt uppe i varv.. det lade sig dock när jag fick igång internet. *superglad* Man blir lite slö och hängig av att surfa.

Ibland funderar jag om tiden går fortare när man sitter vid en dator? Det känns så!


Idag är det måndag och första dagen på praktiken. Det har gått bra. Jag har fått info och kartor och grejat med papper, lunchat med massa trevliga tolkar, hyrt mig en cykel och varit på uppdrag och tolkat. Roligt!

Imorgon har jag fullproppat schema.. börjar vid 9 och kommer inte hem förrän 21. Det ska bli roligt att komma igång, men med tanke på hur trötta vi är efter den här ändå ganska lugna dagen så gissar jag att jag kommer stupa i säng imorgon när jag kommer hem. Nej! Måste se Desperate Housewives först!


Ibland blir jag så trött på mig själv.. Varför vill jag veta saker som jag vet att jag inte kommer må bra av att veta? Varför kan jag inte låta bli utan alltid ge vika för mina 'bara en gång till'-tankar ? Suck säger jag bara!

Självplågare? Japp!

Värd bättre? Japp! 

Nu är det dags att försöka ändra på detta (troligtvis genetiskt ärvda) beteende! Jag får väl ta tillfället i akt nu när man är i en ny stad. Känns faktiskt bra att komma bort ett tag.. det ska jag iaf. intala mig själv! 


Imorgon.. nä det hinner jag inte.. och inte på onsdag för då åker jag till Skövde.. jag får helt enkelt kolla in shoppingen i Örebro nästa vecka. Jaja..


God natt allihopa!




Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards