Alla inlägg den 29 februari 2008

Av nonstop - 29 februari 2008 11:19



Jag letade efter en e-mailadress och hittade detta otroligt gulliga mail (från 2000):


Hej lina.
Hur mår du?
Jag mår bara bra.
Vad händer där upppe då?
Martin saknar dig. Jag sa till Martin att jag ställer upp att
rymma med honom ditt om han vill.
Finns det nån snö där uppe?
Här är det bara massa slask skit tråkigt.
Det är synd att du inte är här i hälgen det ska bli fest både fredag och lördag.
Gud va trött jag är asså vi har varit ute och vandrat jag Martin Emir Broberg Anden och Marckus.
Men nu är frågan vad ska man göra till på fredag ???????
får väll sitta hemma och dega.
Jag håppas att du har Internet där uppe så du kan få kontakt med oss här nere speciellt Martin"ÅÅÅ va dum jag e det finns ju Telefån"
Vart nån stans i Dallarna är du?
Vet du om det ligger nån stans nära Smediebacken? För där har jag en massa släktingar. Då hittar jag om jag och Martin ska rymma ditt.
Nu är jag så trött så att jag nästan inte vet vad jag skriver så det är nog bäst för mig att gå och slagga.
Men du får ha det så bra nu lina och om du längtar hem så får du ringa hit till oss.
Kram på dig //Andreas



Sööööt!

Jag hade ingen aning om att jag hade kvar så gamla mail :)


AnnSo kommer hit och käkar senare. Trevligt att få bjuda henne på hejdå-middag! *suck* Hon drar snart.. känns tråkigt!

Senare är det fest hos Catta. Hoppas det blir kul och att jag kan koppla bort alla destruktiva tankar.. börjar tröttna på dom nu!


Trevlig helg!


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards