Alla inlägg den 16 januari 2008

Av nonstop - 16 januari 2008 20:34

 PMS?


Vissa dagar börjar bra men slutar i känslomässig katastrof. Idag är en sådan dag. Sedan jag kom hem har jag funderat kring en massa saker.. allt som har med livet att göra.


Vi ska på praktik i stockholm nästa vecka. Känns kul men känns sådär att bo hos pappa en vecka igen.. det är egentligen inte han som är problemet, utan den andra hälften.. 


Pratade med en kompis igår som har det jobbigt just nu. Kommer ihåg när jag hade det som jobbigast, fy fan. Det får inte gå ut över skolan, eller jobbet då för hennes del, så man kämpar för att hålla det innom sig vilket gör det ännu värre.


Denna känslomässiga svacka som har drabbat mig idag beror på så många olika saker. Jag 'spelade' inte i skolan utan det kom när jag kom hem.

Jag har sånna dagar, när jag börjar tänka på saker jag tycker är jobbigt, saker som måste göras, framtiden som är så oviss osv osv.

Känner mig superkänslig också. Känns som jag kan gråta för minsta lilla. Det gjorde jag idag också och nu känns det bättre. Det var kanske det som behövdes? Få ut lite känslor i gråt.

Ibland är det så skönt att gråta. Jag vet inte ritkigt varför jag grät idag.. det var inte för något specifikt, utan allt i ett.


Man kanske behöver deppardagar?! När man får fundera över livet och känna sig liten och ensam.  Imorgon är en ny dag, med nya tankar..




Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards