Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av nonstop - 9 augusti 2007 15:34

Lunchdate


Igår kom jag tillbaka hit till Härnösand. Skönt och roligt, samtidigt som det är lite ledsamt att lämna Stockholm. Självklart skulle Jessica och Daniel ha "Grekisk afton" hemma hos sig på fredag.. suck.. Men men, det blir fler gånger kan man ju hoppas.

Det var i alla fall jättetrevligt i tisdags när vi var på Frday's och åt. Supergod mat och bra stämning :)

Fick en Martini Bianco och presentkort på Åhlens från J & D, M & R + J och en fin skål av C & A. -Tack!

Ska ner på stan någon dag och köpa mig Clinique's ansikts-kit för mina presentkort!


Idag hade jag lunchdate med Tina. Trevligt! Har saknat henne.. och Rutiga Duken :)

Hon ska flytta till Ume och börja på Strömbäck istället. Jättetrist, men jag förstår henne samtidigt.

Vi bestämde i alla fall att vi ska parta imorgon :) Hoppas det är fler som vill vara med!


Nu ska jag dammsuga och packa upp det sista.

Blir en kvällsprommis med Jim sen :)


Kram

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards