Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av nonstop - 5 augusti 2007 19:35

    

  
 

Jag gillar inte mixade versionen av Mika - Grace Kelly!


Sean Kingston - Beautiful grils

Sångtext

Tycker den är skön!


The Calling - Wherever you will go

Sångtext

Hörde den på radion för en stund sedan.. då kom jag och tänka på mamma.

*miss you*


Snow Patrole - Casing cars

Sångtext

"Skulle du bara ligga här med mig och glömma världen"


Takida - Broken

Sångtext

Hörde den på Snaps i fredags.. Skitbra!


Fergie - Big girls don't cry

Sångtext 

Har inte hört den så många gånger, men jag börja gilla den :)


***

Musikvideos går att hitta på

YouTube

  

 
 

Av nonstop - 5 augusti 2007 11:26

Nu är man gammal..


Det var en jättetrevlig helg!

På födelsedagen åt jag och Cissi God mat (Caliente Tapas Bar) och hade kul på Snaps på kvällen. Trevligt att träffa Christian igen, det blir inte så ofta. Han bjöd på en Rosa och God födelsedagsdrink :) Söt!

Sov i stan, vilket var skönt. Vi kom hem (till Skanstull) vid 4.20 och gick upp vid 10. Känns som det hade behövts mer sömn. Inte för att jag drack mig packad, men jag är van att sova 8 timmar :)


Mötte upp Carro och Annika på centralen på lördagen. Åt innan vi drog oss mot Kungsträdgården. Där satt vi i solen och väntade på Prideparaden. När den väl kom hamnade vi plötsligt längst bak, trots att vi stod längst fram från början.. suck vad jag hatar att vara kort och feg. Det var i alla fall väldigt kul att se Paraden. Det var första gången jag gör det.. Har alltid haft annat för mig de andra åren. Tog massa bilder, varav hälften är sämst för att jag inte stod längst fram.
Och självklart är minneskortet fullt när lastbilen där Malin står kör förbi.. *megasuck och hoppa på stället*

Grattis i alla fall till Miss Gay 2007-titeln :)


Bilder finns på Bilddagboken


På onsdag åker jag upp till Härnta igen. Känns både bra och inte bra. Vill vara här och där samtidigt. Och jag vill verkligen inte börja skolan ännu. Tror att det är för att jag är nervös inför det som komma skall. Tolka på riktigt..

Saknar dock folket där uppe. Jim och Tina ringde videosamtal i fredags från krogen.. såå kul att se henne igen (honom också, men..). Vi sa att vi ska ses på torsdag, hoppas det går!


The Gang kommer hem från Grekland ikväll. Hoppas dom haft en bra semester!

Vi ska äta på Friday's imorgon eller på tisdag. *längtar*


Hörs

Kram kram

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards