Alla inlägg under juli 2007

Av nonstop - 3 juli 2007 00:12

Huvudstadens djurpark


Superskön och jättetrevlig dag!

Mötte upp Cissi på centralen som planerat. Köpte det vi skulle på Hemköp och åkte sedan ut till Skansen. Solen sken som på beställning :)

Kollade läget vid Soliden där folk redan hade bänkat sig inför kvällens Allsång.. och det kom en jämn ström med mer folk hela tiden. Måns Zelmerlöw började repa och publiken var med direkt.

Vi gick istället vidare för att uträtta det vi hade planerat. Efter en stunds tittande på djur och souvenirer satte vi oss i skugga och dukade upp vår picknick: Grillad kyckling, potatissallad och paprika. Mums!

Mätta och belåtna gick vi sedan vidare. Tyvärr kunde jag inte ta så många bilder, men Cissi tog destå fler som hon skulle skicka över så småning om :)

När vi blev trötta i benen lade vi oss på gräset och solade en stund. Fåglarna, som är väldigt vana vid människor, tyckte efter ett tag att vi verkade ganska spännande. Nyfikna kom dom närmre och närmre, då drog vi.

Innan vi åkte hem köpte vi oss varsin glass på det superbästa stället i gamla stan. Gott!


Nu har jag skaffat mig en Bilddagbok också.. kunde inte hålla mig. Jag har ju Pixbox:en och är nöjd med den.. Det enda är väl att det känns löjligt att lägga in en eller två bilder på Pixboxen.. ser lixom fjantigt ut.. Så jag tänkte ha Pixbox:en som 'Album' med mycket bilder och Bdb till 'dagsbilder' eller vad man ska säga.. Vi får se hur det blir.

Kan ju kika om ni vill:

Pixbox & Bilddagboken


Nu är det läggdags!

God natt

Av nonstop - 2 juli 2007 13:16

Sol i Sveriges huvudstad


Nu har jag äntligen kommit hem till Stockholm, på riktigt.. Sist var det ju bara sova och dra vidare. Känns bra men lite småtråkigt att åka från Ludvika.. så mysigt att vara där. Jag längtar lite tillbaka till Härnösand också. Saknar både lägenheten och vännerna. Men nu ska jag ju träffa vännerna här, vilket jag också ha längtat efter, så det blir nog bra :)


Det var en mysig vecka i Ludvika och helgen var superkul! Lite sliten efter att ha druckit tre dagar i rad, men det är sånt man får ta när det är Stadsfest.

Såg Rosenström på fredagen, nostalgi! Har inte hört de nya låtarna, men typ Gunilla och Egon var kul att höra live!

Lördagen var det först fest hos Camilla, sen gick vi direkt till Trädgården och dansade järnet.. så den kvällen såg vi inga uppträdanden, men det gjorde absolut ingenting med tanke på hur kul det var på krogen.

Har lagt in bilder på Pixboxen nu också :)


Igår förmiddag var jag till Lernbo och hälsade på hos fam Andersson-Barkgård. Tjejerna har blivit så stora.. Elsa är en riktig liten klätter-apa. På en sekund så stod hon på diskbänken. Snabb som 17!

Ingalill och Bengt kom dit och fikade också. Trevligt att träffa dom också!

John sa att Trille hade tjatat på honom att fixa kusinfest.. så det kanske blir en nu i slutet på juli, vi får se :)


Imorgon ska jag träffa Cissi, sen får vi se hur veckorna artar sig. Ska ringa en runda till vännerna ikväll och säga att jag är hemma får vi se om ngn nappar på att göra ngt kul på onsdag ;)


Hörs!


Av nonstop - 1 juli 2007 13:38

Hipp hipp..


Grattis Jim på födelsedagen!


Grattis Lasse på födelsedagen!


Grattis John och Ulrika på bröllopsdagen!


Hoppas ni får en trevlig dag! 




Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards