Alla inlägg den 29 juli 2007

Av nonstop - 29 juli 2007 19:34

***


Kärlek


Ska man lita på kärleken?

Hur vet man vad som är kärlek?

Saknad? Längtan?

Vilka känslor ska man lita på?

Varför ska det vara så komplicerat?

Vissa dagar vet man varken ut eller in..

Kan känslor vara falska?

När vet man om det man känner är riktigt..

Så att man inte hittar på?

Vem har svaret på kärlekens frågor?


***


Av nonstop - 29 juli 2007 15:51

Härnösandsbesök :)


I torsdags var jag i Kungsängen hela dagen. Solade först på Udden med Martina S, Kristoffer, Erik och Micke. Åkte sen till Kristoffers bror där de höll på att bygga tak över farstakvisten. Jag och Martina tog en sväng till Brunna där vi också fick mat. Mysig dag!
Brände dock halva ansiktet.. jag skojjar inte! Vänster sida var totalt röd, medan höger sida såg ut att knappt fått någon färg alls.. jag vet inte hur jag lyckades, men skämmgt var det i alla fall att åka hem därifrån. Folk tittar så konstigt på en när man inte ser riktigt normal ut.. 


Hur som helst så fick jag veta på torsdagnatten att Jim åker med Sanna och Kristoffer ner hit..
Träffade dom på fredagen och gick en sväng här i centrum. På kvällen var det fest hos Annah och utgång på O'Learys. Jag drack alldeles för mycket (som vanligt när det är fest hos Annah) vilket gjorde att jag gick runt med huvudvärk halva lördagen.. 

Lördagen fikade vi i centrum med Jessica, Daniel, Martina och Robin. På kvällen åkte vi in och mötte upp ett gäng och sen till Grönan. Mysig kväll med Berg- och Dalbana och 5 kamp.

Idag skjutsade jag in M & R och J & D till Arlanda. Jim, Sanna och Kristoffer åkte hemåt vid 12.


Supermysig helg, men den gick alldeles för fort! 

Nu känns det tomt här..


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards